Co należy umieścić na odwrocie wizytówki

Nie wykorzystujesz w pełni swoich wysiłków marketingowych, jeśli nie wykorzystujesz tylnej strony swoich wizytówek. Podanie informacji kontaktowych w projekcie wizytówki jest tylko jednym z elementów tworzenia wizytówki, która pozostawia prawdziwe, trwałe wrażenie.

Często pozostawia się je puste, dlatego wiele osób nie rozważa dodania dodatkowych informacji na odwrocie wizytówki, ponieważ mają tendencję do pomijania idei, że wizytówki są w zasadzie mini portfolio dla Twojej firmy.

Błędnym przekonaniem na temat wizytówek jest to, że tył wizytówki najlepiej pozostawić pusty do robienia notatek. Jednakże, robiąc to, możesz stracić możliwość promowania swojej marki w pełni.

Nie chcesz jednak zapełniać obu stron zbyt dużą ilością dodatkowych informacji. Wykorzystanie obu stron kart daje Ci swobodę dodawania kolejnych informacji, bez konieczności upychania ich zbyt wiele - dzięki temu Twoje karty mogą oddychać treścią. Innymi słowy, pozwoli to Twojej firmie zachować ekskluzywny i profesjonalny charakter, nie sprawiając przy tym wrażenia, że jest niepotrzebna.

Poniżej znajduje się lista pomocnych pomysłów, które pomogą uczynić Twoje wizytówki czymś więcej niż tylko punktem kontaktowym.

Lista usług/produktów

Nie przesadzając, zawsze warto zamieścić mini listę usług i/lub produktów, które oferuje Twoja firma. Celem tej listy jest zapewnienie klientom szybkiej informacji o najważniejszych pozycjach, które Twoja firma może im zaoferować.

Lista ta jest również przypomnieniem tego, co to jest, że robisz. Bez żadnych konkretów na karcie, potencjalni klienci są bardziej prawdopodobne, aby zapomnieć, kim jesteś i wyrzucić kartę.

Tył Twojej wizytówki to idealne miejsce, aby dodać tę krótką listę bez naruszania białej przestrzeni i martwienia się o bałagan.

Jeśli lista jest zbyt obszerna, oczy klientów mogą się zamykać nad treścią, co zniweczy cel stworzenia listy. Dlatego mądrze jest dodać tylko swoje najlepsze usługi, najlepiej sprzedające się produkty, i / lub najlepsze ceny.

Przyciągające wzrok obrazy

Jeśli jesteś fotografem, grafikiem, ilustratorem, artystą lub kimkolwiek kreatywnym, użyj tej przestrzeni, aby zaprezentować swoją pracę. Obraz mówi milion słów, więc zamiast zostawiać tył swojej wizytówki pusty, powinieneś wypełnić go wysokiej jakości obrazem, mini dziełem sztuki lub przykuwającym uwagę logo, aby wypełnić to miejsce czymś specjalnym i osobistym.

Upewnij się, że nie używasz żadnego rodzaju clipartów. Tego typu obrazy stwarzają ryzyko, że Twoja marka będzie wyglądać tandetnie. Karty będą przechowywane dłużej, jeśli jest piękny obraz, który pochodzi z legalnego źródła. Warto jest zainwestować każdy grosz w wynajęcie profesjonalnego fotografa lub artysty, aby dodać dodatkową krawędź do swoich kart.

Jeśli już jesteś fotografem lub artystą, to nie ma powodu, dla którego nie powinieneś skorzystać z okazji i wykorzystać miejsca na odwrocie swojej wizytówki, aby dać potencjalnym klientom posmak swojego portfolio i jakości pracy.

Oferta specjalna

Trudno jest wyrzucić wizytówkę, która zawiera ofertę trudną do odrzucenia. Ta oferta może być dobra na wszystko, od zniżek do darmowych prezentów/usług.

Konsultant ds. marketingu internetowego Don Crowther sugeruje, aby wizytówka "zawierała mini CV, Twój adres na Twitterze oraz jakąś specjalną ofertę, która zachęci każdego odbiorcę do kontaktu "1.

Możesz również zachęcić ludzi do zapisania się na listę e-mailową w zamian za darmowy prezent lub zniżkę. Jest to świetny sposób na przechwytywanie e-maili i iskrę, że pierwszy kontakt, zwłaszcza jeśli jesteś w sytuacji, gdzie są rozdawanie kart w masach i nie mają możliwości, aby spotkać się z ludźmi, którzy są ich otrzymania.

Cokolwiek zdecydujesz się wybrać jako swoją ofertę specjalną, upewnij się, że jest ona istotna i trudna do odrzucenia. Istnieje większe prawdopodobieństwo, że Twoje karty zostaną zachowane, jeśli wykorzystasz ich tył do zaoferowania czegoś wartościowego.

Lead Magnet

Lead Magnet to oferta, której trudno się oprzeć i którą można zrealizować w zamian za dane kontaktowe, dzięki czemu można zbudować bardziej lojalną publiczność, jednocześnie budując swój biznes. Tył Twoich wizytówek jest idealnym miejscem na ofertę, która przechwyci i wygeneruje leady.

Dostosowywanie przekazu marketingowego do wizytówek jest sprawdzonym sposobem na przyciągnięcie większej ilości zysków. Według marketerów z You Can Market Online Now, dzięki strategicznemu umieszczeniu swojego przekazu marketingowego przed docelowym rynkiem niszowym, tworzysz co najmniej 25% więcej biznesu.2

Akt wręczenia wizytówki już sugeruje, że odbiorca wykazał pewnego rodzaju zainteresowanie Twoją firmą i usługami. Dlatego też umieszczenie na odwrocie wizytówki magnesu przyciągającego uwagę jest mądrym posunięciem na wielu poziomach, głównie dlatego, że Twój cel będzie już zainteresowany skorzystaniem z Twojej oferty.

Wypróbuj kilka różnych prostych, ale zwięzłych magnesów ołowiu i zobacz, który zbiera najwięcej/najlepszych odpowiedzi. Po uhonorowaniu na najlepszej strategii i wiadomości, będziesz na dobrej drodze do przyniesienia w dedykowanych klientów. Stamtąd, jesteś w stanie odzyskać i retargetować swoje leady tak, aby mieć sposób na ponowne połączenie się z nimi.

Przykłady

    Zapisz się na www.websiteURL.com, aby otrzymać darmowy poradnik jak schudnąć 5lbs w 1 tydzień! Wyślij swoje imię i nazwisko na adres websiteURL@email.com i uzyskaj bezpłatny dostęp do naszych ekskluzywnych porad dotyczących Photoshopa! Zeskanuj ten kod QR, aby otrzymać darmowy kurs marketingu online!

Karty Polecające

Twoje wizytówki stają się uniwersalne, kiedy używasz tylnej części do czegoś więcej niż tylko standardowej wizytówki. Jeśli użyjesz tylnej przestrzeni swoich wizytówek do złożenia oferty z polecenia, może się okazać, że przyniesiesz morze odpowiednich klientów, ponieważ słowo z ust nigdy nie zawiodło jako jedna z najlepszych taktyk marketingowych.

Firma z dobrą reputacją jest często dlatego, że ludzie nie mogą przestać raving o firmie do swoich przyjaciół. Jeśli dodasz do swoich kart coś w stylu: "Poleć znajomemu, a otrzymasz 10 dolarów zniżki na następne spotkanie", liczba nowych klientów wzrośnie.

Karty polecające to po prostu najlepszy sposób, aby pokazać swoją firmę większej społeczności potencjalnych klientów. Jeśli więc utknąłeś na tym, co umieścić z tyłu swojej wizytówki, nie zostawiaj jej po prostu w banku, proste polecenie z ofertą wygląda czysto, profesjonalnie i tylko dobrze zrobi Twojej firmie.

Niezbędne wskazówki życiowe lub zabawne fakty

Ludzie będą trzymać się Twoich wizytówek, jeśli są na nich informacje, które są istotne, przydatne lub pomocne w ich codziennym życiu. Możesz przekazać część swojej wiedzy na odwrocie karty, jeśli dotyczy ona Twojej branży.

Przykłady

    Jeśli jesteś prawnikiem ruchu drogowego, możesz zapisać listę praw w przypadku, gdy klient kiedykolwiek zostanie przeciągnięty Instrukcje resuscytacji dla firm związanych z medycyną Bezpłatne infolinie pomocy, jeśli jesteś lekarzem/terapeutą/psychologiem Wskazówki dotyczące łagodzenia stresu

Możesz również dodać zabawne fakty do odniesienia, aby utrzymać ludzi zaangażowanych w karty. Zrób dodatkowy krok i dodaj inny fakt do każdej karty, wabiąc klientów, aby chcieli zbierać wiele Twoich kart, a w rezultacie będą mieli wiele kart przypominających im o Twoich danych kontaktowych. Możesz też sprawić, że Twoje karty będą interaktywne, dodając quiz lub test, w którym Twoi klienci będą mogli łatwo wziąć udział.

Przykłady

    Znaki zodiaku, jeśli jesteś astrologiem Informacje o diecie Lista kontrolna dotycząca pielęgnacji samochodu Linijka lub inne formy pomiarów Wróżby, jeśli jesteś medium

Zdjęcie profilowe

Niektórzy uważają, że dodanie zdjęcia portretowego jest tandetne, ale na koniec dnia, ludzie będą pamiętać swoją twarz i kim jesteś, gdy jest obraz właśnie tam, aby im przypomnieć. Jest to jeden z najbardziej praktycznych sposobów, w jaki możesz sprawić, że Twoja wizytówka będzie niezapomniana.

Jest to szczególnie przydatne, gdy jesteś w miejscach takich jak konwencje lub targi. Klienci będą zbierać wiele wizytówek w ciągu dnia. Karty, które zawierają autoportret są tymi, które pobudzą ich pamięć o tym, kim jesteś w morzu kart, które prawdopodobnie są z tej samej branży i mogą nawet mieć to samo imię, co ty!

Dzięki dodatkowej przestrzeni na odwrocie karty, masz możliwość strategicznego umieszczenia zdjęcia profilowego, tak aby nie wyglądało na niezręczne lub źle umiejscowione. Rozważ tę opcję w przypadku tych wydarzeń networkingowych, gdzie umieszczenie twarzy do nazwiska staje się niezbędne.

Co znajduje się na odwrocie Twojej wizytówki?

Twoja kolej! Powiedz nam, jakie rzeczy lubisz umieszczać na swoich wizytówkach. Czy czegoś brakuje na tej liście? Daj nam znać w komentarzach!

Po wybraniu idealny układ z przodu i z tyłu karty, przejdź do GotPrint, aby uzyskać zamówienie w dziś!

1 - https://www.forbes.com/2010/08/17/business-card-networking-leadership-careers-employment.html
2 - http://www.youcanmarketonlinenow.com/instant-profit-boosters/how-to-transform-your-business-card-layout-into-a-high-powered-lead-magnet/

Autor