Kilka prostych sposobów, aby Twoja wizytówka się wyróżniała

Większość z nas uczy się, że nigdy nie ma drugiej szansy, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie. To stwierdzenie jest nadal aktualne, zarówno w naszym życiu osobistym, jak i zawodowym. Niezależnie od tego, czy brałeś udział w imprezie networkingowej, spotkaniu biznesowym, konferencji czy też w niezliczonych innych okolicznościach zawodowych, istnieje prawdopodobieństwo, że rozdałeś lub otrzymałeś wiele wizytówek. Które z nich się wyróżniają? Czy to Twoja? Łatwo jest zauważyć te, które się wyróżniają, ponieważ zazwyczaj zawierają kombinację niektórych z następujących cech: odważne kolory, znaczniki, piękne obrazy, nietypowe kształty lub teksturowany kartonik.

Każdy z nas chce, aby pierwszy kontakt z potencjalnym klientem wywarł na nim trwałe wrażenie, dlatego tak ważne jest, aby Twoja wizytówka stała się dynamicznym ambasadorem marki. Poniżej przedstawiamy kilka prostych sposobów na to, aby Twoja wizytówka wyróżniała się na tle innych.

Wyraziste kolory i hasła

Nie obawiaj się używać odważnych kolorów, które wyróżniają się na wizytówce. Jeśli masz logo firmy lub kolor, którego używasz już od jakiegoś czasu, pomyśl o dodaniu kilku żywych akcentów. Kluczem jest to, aby nie sprawić, że wizytówka będzie wyglądała na zbyt zajętą. Dla profesjonalistów, takich jak księgowi czy adwokaci, najlepszym rozwiązaniem jest minimalistyczne podejście: użyj białej wizytówki z prostym tekstem, który zawiera niezbędne informacje kontaktowe oraz logo. Następnie dodaj tagline lub chwytliwy slogan na odwrocie karty, aby przekazać informacje o swoich usługach w sposób zapadający w pamięć.

Innym podejściem jest użycie tylko jednego lub dwóch kolorów, które są łatwo rozpoznawalne w Twojej branży. Na przykład, miękkie zielenie i błękity najczęściej oznaczają służbę zdrowia. Szerokie spektrum niebieskiego symbolizuje również sektor finansowy, podczas gdy produkty lub usługi oferowane w ramach branży ochrony środowiska wykorzystują odcienie jasnej zieleni i brązu. Pomyśl również o wydrukowaniu wielu zestawów w różnych kolorach i stworzeniu innego tagline/sloganu na odwrocie każdego zestawu wizytówek. Przy tak niskich kosztach druku wizytówek nie ma powodu, aby przywiązywać się do jednego konkretnego koloru lub linii tekstu.

Piękne obrazy

Wszyscy żyjemy w wizualnym świecie. Obrazy są zawsze zauważane przed tekstem. Wyjdź poza logo. Nie bój się pokazać swoich produktów, usług lub ludzi w znaczący sposób. Rozważ użycie obrazu na odwrocie karty. Aby uzyskać jak najlepszy efekt, zamieść obraz na wszystkie cztery strony. Dobrym przykładem tej techniki jest często używany w nieruchomości, z informacjami kontaktowymi i nieruchomościami zdjęcie z przodu i piękny obraz domu na sprzedaż z tyłu. Ta technika działa również dobrze dla wszelkich produktów lub usług, które chcesz promować. Na przykład, fotograf lub projektant może chcieć użyć jednego z ich ulubionych zdjęć na odwrocie karty jako jasną reprezentację tego, co mogą zrobić dla potencjalnych klientów. Zasadniczo, zamieniasz swoją wizytówkę w mini-broszurę. Używając pięknych obrazów, masz większe szanse na nawiązanie sugestywnego kontaktu.

Teksturowane kartki

Papier wizytówkowy może mieć znaczący wpływ na to, jak wizytówka jest postrzegana. Dostępnych jest wiele różnych rodzajów papieru, od błyszczących i matowych grubych wykończeń kart, po płótno i mocno nasycone papiery kolorowe, powłoki UV i wiele innych. Trzymaj się z dala od drukowania karty na cienkim papierze, takim jak papier 100lb. Będą one nietrwałe i nie zapewnią wspaniałej pierwszej reakcji, którą powinieneś osiągnąć podczas ich rozdawania. Minimum 14 lub 16 punktów jest wysoce zalecane, podobnie jak teksturowany papier, taki jak nasz 38 punktów. Trifecta Black - Triple Layered Ultimate. Karta Trifecta z pewnością znacznie podniesie rangę Twojej marki.

Nietypowe kształty

W przypadku wizytówek, myślenie poza prostokątnym pudełkiem może przynieść natychmiastowe korzyści. Na przykład, użycie zaokrąglonych rogów w wizytówkach znacznie poprawi projekt i z pewnością sprawi, że będzie się on wyróżniał, niezależnie od tego, co jeszcze zrobisz. Dodatkowo, to niewiele dodaje do kosztów druku. Istnieje również wiele innych niezwykłych kształtów, z których można wybierać, w tym owale, koła lub niestandardowe kształty. Na przykład, owale i karty w kształcie koła są idealne dla firm związanych ze sztuką i rozrywką. Dodają one dodatkową nutkę kreatywności do Twojej karty. Niestandardowy kształt zaprojektowany jako dom jest niezapomniany dla agentów nieruchomości, podczas gdy karta w kształcie klucza jest na miejscu dla ślusarzy. Możliwości są nieskończone. Nie ma powodu, aby nie spróbować nietypowego kształtu. Postaraj się. To się opłaci.

Odkryj nowy wygląd swojej wizytówki dziś odwiedzając naszą stronę internetową w GotPrint.com.

O autorze:

Rob S. ma ponad 20-letnie doświadczenie jako content marketer i dyrektor kreatywny. Pracował w wielu różnych branżach i lubi tworzyć treści dla różnych obszarów w świecie cyfrowym: od mediów społecznościowych, przez reklamy online, po kopie stron internetowych. Rob lubi sztukę, muzykę, robienie zdjęć, zarządzanie swoją drużyną baseballową, utrzymywanie dobrej kondycji fizycznej i oczywiście spędzanie czasu z bliskimi.

Autor