Narzędzia promocyjne od A do Z

Chociaż wizytówki mogą być naszym najpopularniejszym narzędziem promocyjnym, istnieje wiele sposobów, dzięki którym możesz promować siebie i swoją firmę. Począwszy od biznesowych niezbędników, takich jak pocztówki, broszury i ulotki, poprzez produkty papiernicze, takie jak koperty i papier firmowy, aż po małe i duże oznakowania - mamy wszystko, co można sobie wymarzyć, aby przekazać swoją wiadomość (i obrazy!) na papierze.

Jannie Ho preferuje pocztówki do promowania swoich ilustracji. Jako ilustratorka książek dla dzieci, Jannie stworzyła te pocztówki promocyjne dla serii książek planszowych, które zilustrowała, zatytułowanej "Tiny Tabs". Czy jest lepszy sposób na pokazanie swoich prac niż na tych dwustronnych, pełnokolorowych pocztówkach o wymiarach 4″ x 6″? A jeśli okaże się, że potrzebujesz trochę więcej miejsca dla swoich postaci, mamy dla Ciebie każdy rozmiar, jaki tylko możesz sobie wyobrazić, od 2" x 4" aż do 9" x 12"!

A co powiecie na te urocze zawieszki autorstwa Melissy Bracken, właścicielki i artystki The Happy Groundhog Studio? Mając do wyboru tak wiele rodzajów papieru, łatwo jest dostosować produkt do własnych potrzeb tak, aby był zgodny z tym, czym zajmuje się Twoja firma. W przypadku Melissy, chodzi o bycie przyjaznym dla środowiska!

"Jako firma przyjazna środowisku zawsze szukam materiałów pochodzących z recyklingu, które mogłabym wykorzystać do produkcji moich pluszaków. Kiedy więc przyszedł czas na zamówienie wizytówek i zawieszek, oczywiście chciałam również użyć materiałów z recyklingu. Wybrałam Got Print, ponieważ drukują na papierze z recyklingu. Jestem bardzo zadowolona z jakości ich produktów i zawsze będę zamawiać w Got Print!".

To tylko kilka przykładów z wielu sposobów, na jakie można przekazać swoje przesłanie. Proszę więc opowiedzieć nam swoją historię - jakie są niektóre z praktycznych i kreatywnych sposobów, w jaki reklamują Państwo swoją firmę?

Autor