Niezbędna papeteria firmowa, która pomoże Ci odnieść sukces

Jesień zbliża się szybkimi krokami, co oznacza, że detaliści, zarówno mali jak i duzi, pracują w trybie back-to-school. Podczas gdy uczniowie w całym kraju kupują nową odzież, plecaki i kalkulatory, jest to świetna okazja dla firm, aby odświeżyć swoje materiały firmowe i materiały brandingowe!

Mówiliśmy już wcześniej o papeterii dla początkujących firm, ale w miarę rozwoju i ewolucji Twojej firmy, ważne jest, aby okresowo oceniać, czy pakiet papeterii firmowej pasuje do tożsamości Twojej marki. Pamiętaj, że papeteria firmowa nie powinna być traktowana jako niepoważny dodatek, ale raczej jako ważna inwestycja marketingowa, która odróżnia Twoją firmę od konkurencji. Profesjonalny pakiet papeterii firmowej zrobi pozytywne wrażenie na klientach i będą oni bardziej skłonni trzymać informacje o Twojej firmie pod ręką.

Stworzyliśmy listę kontrolną "back-to-business", która pomoże Ci ocenić, czy Ty (i Twoi pracownicy) posiadacie artykuły papiernicze niezbędne do skutecznej komunikacji, zaprezentowania osobowości Twojej firmy i przyćmienia konkurencji.

Wizytówki

Wizytówki są tak samo popularne jak kiedyś - nic nie zastąpi wizualnego i namacalnego przypomnienia o nowym kontakcie, który właśnie nawiązałeś. Jeśli jednak od lat nosisz przy sobie ten sam wzór, być może nadszedł czas na aktualizację.

Zadaj sobie pytanie, czy któraś z poniższych kwestii ma zastosowanie do Twoich obecnych wizytówek:

    Czy jakiekolwiek informacje (tytuł, adres, e-mail, numer telefonu) są nieaktualne? Czy logo lub hasło reklamowe Twojej firmy zmieniło się od czasu wydrukowania wizytówki? Czy Twoim wizytówkom brakuje koloru, faktury lub osobowości? Czy Twoja wizytówka jest jednostronna, co zmusza Cię do pominięcia istotnych informacji z powodu braku miejsca?

Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek z tych pytań, być może tracisz cenny nowy biznes. Na szczęście, dzięki naszej szerokiej gamie przyjaznych dla budżetu opcji niestandardowych wizytówek, możesz wybrać rozmiar, kształt i papier, który najlepiej odzwierciedla wizerunek Twojej firmy.

Niestandardowy papier firmowy

Podobnie jak wielu innych właścicieli firm, możesz uważać, że wygodniej jest kupić drogi - i ogólny - stos papieru firmowego w lokalnym sklepie z artykułami biurowymi. Jednakże, często skutkuje to papierem firmowym, który jest niespójny z Twoją marką i nie jest wiarygodny.

Z drugiej strony, dzięki spersonalizowanemu papierowi firmowemu będziesz w stanie uwzględnić logo swojej marki i elementy projektu oraz będziesz miał pełną kontrolę nad układem i jakością papieru. Używanie wstępnie zadrukowanego niestandardowego papieru firmowego do całej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej jest kluczem do utrzymania dopracowanego i profesjonalnego wizerunku.

Koperty niestandardowe

Twoje opakowanie powinno dorównywać wysiłkowi, jaki wkładasz w jego zawartość. Chociaż niestandardowe koperty mogą wydawać się niepotrzebnym wydatkiem, właściwa koperta może zwiększyć przychody, zachęcając większą liczbę odbiorców do bliższego przyjrzenia się wysyłce. W rzeczywistości od tego zależy sukces Twojej kampanii direct mail!

Możesz sprawić, że Twoje koperty będą jeszcze bardziej kuszące, zachęcając do zapoznania się z ofertą specjalną, dołączając darmowy prezent (np. próbki produktów lub naklejki) lub stosując niestandardowy rozmiar, np. koperty A7, zazwyczaj używane do zaproszeń.

Na koniec pamiętaj, że koperty nie są używane tylko do wysyłania korespondencji. Jeśli jesteś sprzedawcą detalicznym, upewnij się, że masz piękne koperty z logo, które będą dołączone do Twoich bonów upominkowych. Jeśli zajmujesz się finansami, nieruchomościami lub inną branżą, w której powierza się Ci poufne informacje, upewnij się, że przekazujesz wszelkie dokumenty papierowe w firmowej kopercie, aby ułatwić ich przekazywanie i przechowywanie.

Niestandardowe notatniki

Niestandardowe notatniki są jednymi z naszych ulubionych upominków promocyjnych. Są one nie tylko niedrogie i użyteczne, ale stanowią również wyjątkową okazję dla firm do kreatywności i zabawy z marką. Rozdaj je potencjalnym i obecnym klientom, aby za każdym razem, gdy zanotują jakąś notatkę lub zrobią listę zakupów, przypomniała im się Twoja firma.

Spraw, aby Twój spersonalizowany memo pad był jeszcze bardziej niezapomniany, wiążąc jego projekt z Twoją firmą. Na przykład, jeśli jesteś wedding planner, nazwij swój notatnik "pre-wedding bucket list". Jeśli jesteś elektrykiem, umieść na wierzchu grafikę żarówki.

Indywidualne kalendarze

Gdy rok zaczyna się kończyć, zmotywuj się do tego, co ma nadejść dzięki niestandardowym kalendarzom, które pokażą Twoją najlepszą dotychczasową pracę. Kalendarz na zamówienie może być praktycznym i pięknym dziełem sztuki, które będziesz chciał powiesić w każdym pokoju, rozdać sąsiednim firmom i podarować swoim najlepszym klientom.

Oto kilka kreatywnych pomysłów na kalendarz promocyjny, które uwielbiamy:

Biura podróży Funkcje całostronicowe kolorowe zdjęcia z najbardziej popularnych miejsc wraz z nazwą firmy i numerem telefonu subtelnie wydrukowane wzdłuż dolnej części. Idea luksusowego wypadu będzie wyglądać coraz bardziej atrakcyjnie z każdym spojrzeniem.

Real Estate Agents Zawierać pomocne wskazówki dla właścicieli domów, takie jak przypomnienia, aby wyłączyć wodę przed wyjazdem na wakacje lub mieć swoje kominy profesjonalnie sprawdzone co najmniej raz w roku.

Dietetycy Twoi klienci docenią proste i zdrowe przepisy, które odpowiadają owocom i warzywom w sezonie w danym miesiącu.

Właściciele restauracji Podkreśl "danie miesiąca" za pomocą zdjęcia i dołącz kod rabatowy "VIP" dla właścicieli kalendarzy.

Pocztówki

Pocztówki są skutecznym narzędziem marketingowym po prostu dlatego, że są prawie niemożliwe do zignorowania. Pocztówki nadają się do prawie każdego budżetu i nie ma kopert, które mogłyby przesłonić Twoją wiadomość. Dzięki usłudze EDDM oferowanej przez U.S. Postal Service możesz nawet zawęzić grupę docelową według dzielnicy, wieku, dochodów lub wielkości gospodarstwa domowego.

Podobnie jak w przypadku innych materiałów firmowych, chcesz, aby pocztówki wyglądały atrakcyjnie i były zgodne z Twoją marką. Jeśli na przykład sprzedajesz lody, możesz preferować jasne kolory wydrukowane na błyszczącym papierze powlekanym, aby nadać zdjęciom nieco więcej blasku. Z drugiej strony, jeśli sprzedajesz chusty z bawełny organicznej, możesz preferować bardziej stonowane kolory i papier z recyklingu, aby nadać im delikatniejszy wygląd.

Nie zapomnij o zastosowaniu tych samych elementów projektu na całej papeterii firmowej, w tym na pocztówkach. Zachowując spójny wygląd i odczucia we wszystkich materiałach marketingowych, znacznie zwiększysz szanse na stworzenie marki, do której ludzie będą wracać za każdym razem.

Autor