Ukryta moc naklejek zwiększających ekspozycję marki

Jak dowiadywaliśmy się o wszystkim przed internetem? Może trudno to sobie przypomnieć, ale znaki wciąż tam są. Sklepy, samochody, laptopy, znaki, produkty, można je znaleźć na prawie wszystko - mówię o naklejki! Niestandardowe naklejki są zabawne i pozostały ulubionym knickknack na tak długo, że nawet nie zdajemy sobie sprawy, że te klejnoty są rzeczywiście kluczowym graczem, jeśli chodzi o marketing marki.

Jeśli zostały pominięte te zaradne elementy, ta lista daje świeże pomysły, w jaki sposób można wykorzystać moc marketingu naklejki, aby naklejki, trzymać! Są one sekretem, aby Twoja marka stała się wirusowa przy minimalnych inwestycjach. Spraw, by były zabawne, zapadające w pamięć lub kreatywne, a w krótkim czasie zdobędziesz lojalnych zwolenników.

Zaufaj

Czy kiedykolwiek widziałeś znajomą naklejkę i pocieszałeś się jej obecnością? Na przykład, może sprawdzasz restaurację i widzisz naklejkę z marką, którą kochasz. To daje Ci pewność, że jesteś we właściwym miejscu, ponieważ marki, które kojarzysz, gdzieś zaznaczyły swoją aprobatę. Celem jest tutaj dotarcie do punktu, w którym ludzie mają to zapewnione uczucie w twojej marce po prostu przez obecność twojej naklejki.

Miejsce, które słynie z tego jest Wahoo's Fish Taco, kalifornijska restauracja, która jest ozdobiona naklejkami z hip firm deskorolki i deski surfingowej. Jeśli chcesz, aby jakikolwiek rodzaj uznania jako marki skate lub surfingu, Twoje naklejki będą prawdopodobnie zrobić ich drogę do Wahoo's w pewnym momencie.

Naklejki mogą być również subtelnym środkiem poparcia. Twoja firma lub marka niestandardowe naklejki mogą czynić cuda dla Ciebie w miejscach, podczas gdy nie jesteś tam. W tym sensie, zawsze będziesz miał obecność i sposób na wprowadzenie do wielu ludzi pośrednio. Jest to proste rozwiązanie, jeśli chodzi o wysiłki reklamowe. Sticker's są mniej ścierne niż inne formy marketingu druku, głównie dlatego, że mają elegancki przebranie. W końcu ludzie pokładają zaufanie w przedmiotach, z którymi mogą mieć namacalne połączenie, i dlatego naklejki są Twoim najlepszym przyjacielem.

Wartość

W naszym codziennym życiu widzimy naklejki jako formę prezentów. Są one sprzedawane na rynkach, w salonach gier, jako pamiątki i w sklepach detalicznych. Dobrze zaprojektowana naklejka jest trzymana wysoko po jej otrzymaniu. Nie trzeba mieć dużego budżetu, aby zapewnić jakość w swoich naklejkach. Wystarczy kreatywny, sprytny projekt, aby wywołać buzz i wirusowe zainteresowanie Twoją firmą, marką i/lub przesłaniem. Naklejki również przynieść wartość do swojej marki, ponieważ ludzie identyfikują się z marką więcej, jeśli jest jakiś rodzaj zaangażowania, aby zasiać poczucie, że są one częścią czegoś ważnego.

Wielu z nas zna markę butów tenisowych Vans. Każdy, kto kupuje parę butów od Vans, może spodziewać się wyraźnej naklejki w kształcie deskorolki, na której widnieje nazwa i logo firmy. Jest to jeden z powodów, dla których jesteśmy tak dobrze zaznajomieni z marką i ich logo "Off The Wall". Ludzie przyklejają naklejki na swoich deskorolkach i deskach surfingowych, samochodach, notatnikach i wszędzie tam, gdzie chcą potwierdzić swoją miłość do marki. To nic dziwnego, że wielkie marki stały się wirusowe tak szybko!

Oto kilka sposobów, w jaki możesz dodać wartość do swoich niestandardowych naklejek:

    Podaruj paczkę naklejek znanym lokalnym sklepom i restauracjom, aby mogły oferować je swoim klientom za darmo. Wycięcia - Różne kształty sprawią, że Twoje naklejki będą zapadać w pamięć. Odpowiednie rozmiary - Wybierz spośród różnych rozmiarów i orientacji naklejek. Dołącz naklejkę za każdym razem, gdy klient kupuje jeden z Twoich produktów lub korzysta z Twoich usług.

Umieszczenie

Wrażenie polega na tym, co zostaje w umyśle danej osoby. Unikalny projekt to tylko połowa sukcesu. Twoje projekty mogą być całkowicie wyszukane, lub niezwykle proste, ale jeśli nie umieścisz ich w odpowiednich miejscach, prawdopodobnie zostaną przeoczone.

Ważne jest, aby myśleć nieszablonowo, jeśli chodzi o umieszczenie swoich naklejek. Nawet bardziej, będziesz chciał zamówić naklejki, które służą konkretnemu celowi naklejania.

Mniejsze naklejki są łatwe do rozdania jako gratis i więcej niż często są wykorzystywane jako dekoracyjny dodatek do zwiększenia przedmiotów i akcesoriów. Zamawianie różnych rozmiarów jest zawsze mądrym posunięciem, ponieważ zwiększa możliwości miejsc, w których naklejki się pojawią.

Inną korzyścią jest to, że zabiera niektóre z kontroli promocyjnej na końcu, pozwalając innym ludziom trzymać go gdziekolwiek chcą. To tworzy większe poczucie ekspozycji i interakcji w imieniu klienta.

Oto kilka innych miejsc, w których Twoje naklejki mogą się pojawić:

    Etui na produkty Produkty promocyjne i opakowania Lokalne sklepy osiedlowe Wydarzenia Restauracje Sprzedawcy detaliczni

Powtórzenie

Po ustaleniu najlepszego miejsca dla swoich naklejek, następnym krokiem jest rozdanie ich wszystkim i przyklejenie ich wszędzie! Ten krok jest niczym innym jak wyzwaniem, jest to zabawna część Twoich wysiłków marketingowych naklejek. Po naklejki są tam, wszystko, co musisz zrobić, to usiąść i patrzeć, jak ekspozycja marki rośnie.

"Z naklejkami jest niska inwestycja początkowa, ale nie ma powtarzających się opłat za powtarzającą się ekspozycję z wyświetlacza dobrze wykonanej naklejki promocyjnej. Właściwe przesłanie, układ i plan mogą się sowicie opłacić w word-of-mouth i darmowym marketingu ciągłym." - Jeff Nicholson, "Stick This! Using Promotional Stickers to Build Identity, Create Word-of-Mouth, and Grow Sales".

Czy marketing naklejkowy pomógł w rozwoju Twojej marki? Daj nam znać w komentarzach o innych sposobach, w jakie naklejki sprawdziły się u Ciebie!

Autor