Branding, z perspektywy Bash Bootha

Uważamy, że z sukcesu każdego klienta można się czegoś nauczyć. W końcu każdy biznes jest wyjątkowy ze względu na wiele czynników, które przyczyniają się do jego sukcesu. Weźmy pod uwagę lokalizację, czas, strategię, determinację, a także odrobinę szczęścia!

Nic więc dziwnego, że kiedy klienci przekazują nam informacje zwrotne na temat tego, jak ich materiały marketingowe i strategie pomogły im w prowadzeniu biznesu i budowaniu własnej marki, jesteśmy do dyspozycji.

Tym razem wysłuchamy Sarah Jeffords, właścicielki Bash Booth, która opowie nam o tym wszystkim.

BRANDING/MARKETING

Nazywam się Sarah Jeffords i jestem właścicielką BASH BOOTH, firmy wynajmującej budki fotograficzne, która znajduje się w Ruston w Luizjanie (obsługującej większość stanu Luizjana). BASH BOOTH został stworzony z mojej miłości do imprez i fotografii, wydawało się, że jest to idealne dopasowanie. Absolutnie uwielbiam świadczyć usługi, które sprawiają, że ludzie są szczęśliwi i które pomagają im zapamiętać ich BIG DAY, czy to ich ślub, urodziny, studniówka, itp.

Słyszeliście stare przysłowie "ubierz się tak, aby zrobić wrażenie", prawda? Jako właścicielka firmy, wierzę, że to powiedzenie nie odnosi się tylko do Twojego osobistego wyglądu, ale również do wyglądu Twojej marki. W początkowym procesie burzy mózgów, związanym z budowaniem marki mojego nowego biznesu, wiedziałam, że chcę mieć kreatywne, ekskluzywne materiały marketingowe. Myśl o zatrudnieniu zespołu projektantów dla mojej małej firmy wydawała się początkowo onieśmielająca, ale wiedziałem, że jest to niezbędne, aby mieć piękne, niestandardowe grafiki. Chciałem wysokiej jakości wizytówki, ponieważ jest to często pierwsze wrażenie, jakie klienci będą mieli o mojej firmie i powinni czuć jakość moich usług od naszej pierwszej interakcji.

Myślę, że moje wizytówki były szczególnie pomocne w promowaniu mojej foto budki. Są one dobrze zaprojektowane i świetnej jakości, co odzwierciedla usługi, które staram się zapewnić moim klientom. Zamówiłem kilka produktów z GotPrint (do użytku zawodowego i osobistego) i zawsze byłem pod wrażeniem jakości papieru i druku. Rozdaję 25+ karty na każdym wydarzeniu, więc jestem wdzięczny za punkt cenowy tych kart - ostatnio zamówiłem 1000! Jakość i cena GotPrint nie może być pobita!

BASH BOOTH promuję głównie za pośrednictwem mediów społecznościowych (Instagram i Facebook okazały się najlepiej dopasowane do mojej usługi, chociaż jesteśmy aktywni na Google+, Twitterze i Pintereście).

DESIGN

Pracowałem z Spring Media aby stworzyć projekt tożsamości dla mojej firmy. Kiedy rozmawiałam o moich pomysłach z Ryanem Lordem (dyrektorem artystycznym w Spring Media), powiedziałam mu, że chcę czegoś z rozmachem, ale zabawnego. Wybrałam nazwę BASH (BOOTH) z powodu mojej miłości do imprez, więc chciałam, aby projekt był zabawny. Chciałam również, aby projekt był czymś, co będzie współgrało z klientami koordynującymi dowolne wydarzenie - nie tylko wesela. Jestem zachwycona ich kreatywną interpretacją mojego biznesu. Nie mogłabym być bardziej zadowolona z mojej decyzji o współpracy z Spring Media i GotPrint przy projektowaniu i drukowaniu tych kartek!

Sarah, nie moglibyśmy się bardziej zgodzić, że profesjonalny wygląd marki zaczyna się od świetnej wizytówki, która jasno i kreatywnie przekazuje Twoją markę! Jeśli chcielibyście zobaczyć więcej zdjęć Bash Booth, koniecznie zajrzyjcie na ich stronę na Facebooku. A jeśli masz własną historię, którą chciałbyś się podzielić, nie zapomnij zostawić nam komentarza poniżej.

Autor