Najgorętsze trendy w zakresie produktów promocyjnych w 2017 r.

Najgorętsze trendy w produktach promocyjnych zazwyczaj pokazują, czym klienci są najbardziej zainteresowani w danym momencie, więc zawsze warto je sprawdzić. Teraz, zanim zrobisz którykolwiek z nich, jest jedna rzecz, na którą należy zwrócić uwagę - fakt, że coś jest popularnym trendem nie oznacza, że musisz to zrobić. Każda firma ma swoje własne potrzeby i trudno jest odnieść sukces, jeśli podążasz tylko za liderem. Konsultacja z naszymi ekspertami sprawi, że dokonane wybory będą dobrze dopasowane do Twoich potrzeb.


Trend w produktach promocyjnych #1: Słuchawki bezprzewodowe

Jednym z najgorętszych produktów promocyjnych w tym roku są bezprzewodowe słuchawki, zwłaszcza z powodu decyzji Apple o wycięciu gniazda słuchawkowego z ich najnowszego modelu iPhone'a. Kochać czy nienawidzić, to jest dość duża zmiana produktu dla wielu ludzi - i oferując ludziom kilka przyzwoitych słuchawek może zarobić swoją firmę dużo dobrej woli. Zalecamy oferowanie ich jako bonusu dla klientów, którzy rzeczywiście dokonają dużej transakcji. Upewnij się, że jest to coś, co mogą wybrać, a nie coś, co po prostu jest dołączone do ich zamówienia - pomaga to promować poczucie uzyskania dobrej wartości, gdy faktycznie składają zamówienie.

Trend w produktach promocyjnych #2: Głośniki Bluetooth

GłośnikiBluetooth to kolejny popularny produkt promocyjny, szczególnie dla osób, które chcą odtwarzać dźwięk przez coś innego niż słuchawki. Teraz, pomyśl dokładnie o swojej publiczności, zanim zamówisz którykolwiek z nich. Bluetooth 5 - najnowsza wersja technologii połączeń w tym czasie - jest znacznym ulepszeniem w stosunku do iteracji 4.2, więc warto upewnić się, że wszelkie głośniki, które zamówisz, będą z nią kompatybilne. To może i będzie miało znaczenie dla Twoich klientów. Otrzymuj comiesięczne porady i trendy promocyjne prosto do swojej skrzynki odbiorczej.

Trend w produktach promocyjnych #3: Wearable Tech

Wreszcie, różne rodzaje Wearable Tech

wyglądają na całkiem duże w 2017 roku. Nie chodzi tylko o takie rzeczy jak Smartwatche - widzieliśmy demonstracje wszystkiego, od inteligentnych butów, które biorą pod uwagę twoją skuteczność w golfie, po ubrania, które absorbują ciepło ciała w celu generowania energii. Brzmi szalenie?

Cóż, w pewnym sensie tak jest - ale warto być postrzeganym jako firma, która jest na skraju technologii. Podobnie jak w przypadku innych produktów, zastanów się długo nad tym, z jakiego rodzaju wearable skorzystają Twoi klienci. Twoje urządzenie nie musi być zbyt skomplikowane ani posiadać stu różnych funkcji - proste i nieskomplikowane prawdopodobnie będzie w sam raz, a im bardziej będzie przydatne, tym bardziej zadowoleni będą Twoi klienci.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak możesz włączyć te trendy promocyjne do swoich strategii marketingowych, skontaktuj się z naszym zespołem i poproś nas o więcej informacji - zawsze chętnie pomożemy Ci wymyślić najlepszy sposób promowania Twojego wizerunku.

Autor