5 najlepszych artykułów promocyjnych dla barów i restauracji

Artykuły promocyjne mogą być bardzo skutecznym narzędziem marketingowym dla Twojego baru lub restauracji.

Przede wszystkim, kto nie lubi darmowych rzeczy?

Ale co ważniejsze, gdy klient otrzyma jeden z tych darmowych produktów z Twoim logo, jest bardziej prawdopodobne, że będzie pamiętał o Twojej firmie i wróci do Twojego baru lub restauracji, ponieważ o niej myśli.

Będą również bardziej skłonni do korzystania z przedmiotu, jeśli jest on przydatny, atrakcyjny i przyjemny. Przedmioty promocyjne służą podwójnemu celowi: wzmacniają markę wśród konsumentów za każdym razem, gdy z nich korzystają oraz sprawiają, że marka jest widoczna dla tych, którzy widzą, że dany przedmiot promocyjny jest używany.

Jeśli działasz w branży barów i restauracji, artykuły promocyjne mogą wzmocnić Twoją markę wśród częstych gości i zachęcić ich do powrotu lub opowiedzenia o Tobie swoim znajomym. Zastanawiając się nad artykułami promocyjnymi, które sprawdzą się w danej lokalizacji, warto pomyśleć o produktach, które będą przydatne dla klientów, a także będą nawiązywać do tematyki związanej z branżą hotelarską lub usługową.

Oto kilka sprawdzonych, skutecznych artykułów promocyjnych dla barów i restauracji.

Koszulki

T-shirty zawsze są świetnymi przedmiotami promocyjnymi; w końcu każdy potrzebuje czegoś czystego do noszenia, prawda? Zaprojektowanie koszulki, która jest ładna i stylowa (i która jest dostępna w różnych rozmiarach) zwiększy prawdopodobieństwo, że będzie noszona. Jest to kolejny świetny sposób na zwiększenie świadomości marki zarówno dla osoby noszącej, jak i dla tych, którzy widzą, że koszulka jest noszona na zewnątrz.

Powiązane: Siła promocji - namacalny marketing w wirtualnym świecie

SZKLANKI DO KUFLI

Kieliszki do kufli to świetne artykuły promocyjne dla każdej restauracji. Wystarczy zlecić wykonanie takich przedmiotów z Twoim logo, aby rozdawać je klientom. Kiedy będą używać szklanek w domu, przypomną sobie o Twojej marce. Jeśli użyją kieliszków do serwowania drinków gościom, może to przynieść dodatkową reklamę. Możesz to wykorzystać, organizując w swoich lokalach imprezy, na które klienci będą mogli przynosić szklanki do napełnienia po obniżonych cenach.


DisobeyArt/Shutterstock.com

Podstawki wielokrotnego użytku

Każdy zostawia w domu podkładki, które pochłaniają płyn z napojów stawianych na drewnianych stołach. W rzeczywistości wiele osób ma je przy stolikach do kawy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Ich wszechobecność w większości domów sprawi, że Twoi klienci i ich goście będą pamiętać o Twojej firmie za każdym razem, gdy je zobaczą. Zwiększ szanse na to, że staną się one częścią wystroju domu Twojego klienta, wprowadzając do nich stylowe elementy.

POWIĄZANE: 90-SEKUNDOWY SPOTLIGHT - PRODUKTY PROMOCYJNE

PUSZKI MIĘTOWE

Po jedzeniu każdy lubi odświeżyć oddech. Zamiast oferować miętówki przy drzwiach baru lub restauracji, warto rozdawać puszki z miętówkami. Te poręczne przedmioty mogą być zabawnym sposobem na zaprezentowanie Twojej marki i mogą być szczególnie skuteczne, gdy Twoi klienci podzielą się nimi z przyjaciółmi.

Otwieracze do butelek

Otwieracz do butelek to kolejny produkt, który jest przydatny i dobrze sprawdza się jako przedmiot promocyjny w branży spożywczej. Mogą to być proste plastikowe narzędzia z nadrukowanym logo lub wykonane z bardziej wytrzymałych metali z wygrawerowanym logo, aby zapewnić widoczność Twojej marki. Aby te przedmioty stały się jeszcze bardziej częścią życia Twojego klienta, dołącz do nich brelok do kluczy. W ten sposób klient będzie myślał o Twoim barze i restauracji nie tylko za każdym razem, gdy otworzy butelkę, ale także za każdym razem, gdy otworzy drzwi wejściowe!

ZALEŻNE: 10 PRZEDMIOTÓW PROMOCYJNYCH, KTÓRE LUDZIE TRZYMAJĄ W SWOICH SAMOCHODACH NA ZAWSZE

Niech Twoi klienci wracają!

Przedmioty promocyjne to potężne narzędzie w tworzeniu strategicznych akcji marketingowych. Mogą być przydatne w naszym codziennym życiu, a ponadto istnieje udowodniony wpływ psychologiczny związany z produktami promocyjnymi. Osoby, które otrzymają takie darmowe upominki, będą odczuwały nieświadomą potrzebę odwzajemnienia się, powracając do Twojego lokalu i, miejmy nadzieję, stając się lojalnymi klientami.

Jeśli działasz w branży barowej lub restauracyjnej, zdecyduj, które produkty będą dla Ciebie najlepsze, a następnie obserwuj reakcję klientów na ich rozdawanie. Jest prawdopodobne, że spotkają się one z pozytywną reakcją, która pomoże Twojej firmie rozwijać się w każdy możliwy sposób.

Jeśli potrzebujesz pomocy w wyborze artykułów promocyjnych, które sprawdziły się w innych firmach, Ironmark ma ekspertów w dziedzinie produktów promocyjnych gotowych pomóc Ci po drodze - bez dodatkowych opłat (w rzeczywistości prawdopodobnie zaoszczędzimy Ci pieniądze, wykorzystując nasze ugruntowane relacje z renomowanymi sprzedawcami!). Skontaktuj się z nami już dziś!

Autor