Jak korzystać z drukowanych menu oraz ulotek w celu ponownego otwarcia firmy

W związku z tym, że w tych niepewnych czasach coraz więcej firm zaczyna ponownie otwierać swoje siedziby, coraz ważniejsze staje się dla nich znalezienie sposobów na utrzymanie bezpieczeństwa swoich klientów bez poświęcania wygody. Odpowiednie menu oraz ulotki są skutecznym narzędziem, które firmy mogą wykorzystać do stworzenia bezpieczniejszego doświadczenia dla swoich klientów.

Organizacje mogą wykorzystywać jednorazowe menu jako przystępną cenowo metodę zapobiegania kontaktom między klientami w czasie pandemii. Jednorazowe papierowe menu bądź ulotka może dać klientom pełny wgląd w to, co firma ma do zaoferowania, a także w ceny i specjalności oferowane przez firmę. Po zakończeniu korzystania z menu, klienci mogą dysponować nim, aby uniemożliwić wejście w przestrzeń innej osoby.

Firmy mogą odegrać swoją rolę w zapobieganiu kontaktom pomiędzy swoimi klientami, oferując usługi typu "take-out". Firmy mogą zamówić jednorazową ulotkę na wynos w firmach poligraficznych, aby dać klientom osobistą kopię menu do użytku domowego. Menu na wynos można umieścić w torbach do przenoszenia, aby mieć pewność, że dana osoba posiada kopię menu.

Jako dodatkowe źródło reklamy organizacji można również wykorzystać menu startowe. Firmy mogą wysyłać swoje menu bezpośrednio do konsumentów z usług drukowania ulotek, w tym kody kuponów na reklamie, aby zachęcić do zamówień.

Firmy, które są otwarte z ograniczoną ilością miejsc siedzących, mogą również pomóc chronić klientów, inwestując w laminowane menu. Pracownicy mogą czyścić menu po zakończeniu pracy z klientami, używając detergentów zabijających bakterie i ciepłej wody. Laminowane menu może pomóc firmom utrzymać profesjonalny wizerunek, jednocześnie pomagając marce w uniknięciu niepożądanych zanieczyszczeń.

 

Autor