Wskazówki dotyczące oszczędzania pieniędzy dla małych firm

Uruchomiłeś swój własny biznes, gratulacje! Jesteś na drodze do sukcesu finansowego i poprawy życia swoich klientów poprzez produkty, które oferujesz. Jednak teraz, gdy rozpocząłeś to przedsięwzięcie, jest jedna przeszkoda - aby uruchomić swój biznes, będziesz musiał zainwestować dużą sumę pieniędzy na początku, aby uzyskać większy zwrot w przyszłości.

Ponieważ rozpoczęcie działalności może być niezwykle kosztowne, wielu właścicieli nie buduje właściwie fundamentów, które pozwolą im osiągać takie zyski, jakich oczekują. W rzeczywistości, kilka błędnych decyzji może doprowadzić do kryzysu finansowego, który może być trudny do odwrócenia. Aby pomóc Ci właściwie zbudować swój schowek na pieniądze, zebraliśmy listę ważnych decyzji, które możesz podjąć, a które pozwolą Ci uzyskać znaczne oszczędności i pomogą Ci zapewnić wartość swoim klientom.

Uczyń technologię swoim sprzymierzeńcem

Świat staje się coraz bardziej cyfrowy, co oznacza, że powinieneś dokładnie przeanalizować, jakie rodzaje technologii wdrożyć w swoim biznesie. Właściwa technologia daje jeszcze więcej możliwości oszczędzania czasu i pieniędzy. Oto kilka innowacyjnych opcji, które warto rozważyć:

1. Korzystanie z usług w chmurze - Warto rozważyć rezygnację z papieru i nie wydawać pieniędzy na drogie oprogramowanie, którego być może nie potrzebujemy. Korzystanie z usług w chmurze oferowanych przez uznane firmy oznacza mniej miejsca na przechowywanie papierowych formularzy, łatwiejszy dostęp do wszystkich dokumentów i wysokie bezpieczeństwo poufnych dokumentów, które możesz mieć. Dysk Google, na przykład, ma wiele z tych samych funkcji, jak drogie oprogramowanie biurowe za ułamek kosztów.

2. Go Mobile - Coraz więcej firm oferuje usługi za pośrednictwem aplikacji na telefon, zapewniając wygodę zarządzania firmą z praktycznie każdego miejsca. Teraz możesz nawet bankować w podróży dzięki usługom mobilnym, takim jak Chime, który oferuje również automatyczne konta oszczędnościowe, aby pomóc Ci zaoszczędzić więcej pieniędzy!

3. Skup się na mediach społecznościowych - Media społecznościowe dają Ci platformę nie tylko do wzmocnienia relacji B2C, ale także poprawy word-of-mouth marketingu. Media społecznościowe są generalnie bezpłatne, ale jeśli chcesz zwiększyć ich skuteczność, reklama jest stosunkowo niedroga w porównaniu do bardziej tradycyjnych metod. Media społecznościowe ułatwiają dostosowanie podejścia do różnych grup odbiorców, z których niektóre są coraz trudniejsze do osiągnięcia w inny sposób.

4. Stwórz własną stronę internetową - Brak strony internetowej dla Twojej firmy może drastycznie zmniejszyć jej szanse na sukces, ponieważ klienci coraz częściej korzystają z Internetu w celu znalezienia nowych produktów. Na szczęście, istnieje wiele opłacalnych opcji zakupu własnej domeny i stworzenia strony internetowej samodzielnie, bez konieczności zatrudniania projektanta stron internetowych.

Wybierz lokalizację, która jest dla Ciebie odpowiednia

Lokalizacja firmy może mieć wpływ na wiele aspektów jej codziennego funkcjonowania. Choć wybranie odpowiedniego miejsca może wydawać się oczywiste, nie jest to takie proste, jak mogłoby się wydawać. Wiele zależy od wyboru lokalizacji - wybierz niewłaściwą, a możesz stracić setki (jeśli nie tysiące) dolarów, które możesz wydać gdzie indziej. Oto kilka rzeczy, o których warto pomyśleć przy szukaniu miejsca:

1. Wielkość i lokalizacja - Budynek w centrum miasta generalnie kosztuje więcej niż porównywalny budynek na przedmieściach. I oczywiście, im większa przestrzeń, tym droższe będzie, więc znaleźć równowagę między przestrzeni, która nie jest zbyt duża dla jego celu, ale również ma trochę miejsca dla Ciebie, aby się rozwijać.

2. Badania mediów - Niektóre hrabstwa i miasta będą miały wyższe stawki użytkowe niż inne, a rachunki za media mogą się sumować! Badania sposobów, aby zmniejszyć zużycie mediów, takich jak zakup inteligentnych termostatów do kontroli energii elektrycznej zużywanej na AC. Można również szukać budynku, który zaprasza naturalnego światła, dalsze zmniejszenie rachunków za prąd.

3. Zwróć uwagę na podróże - Im dalej jesteś od swoich klientów lub sprzedawców, tym więcej płacisz za podróże. Aby zmniejszyć wydatki na podróże, kupić miejsce bliżej sprzedawców, zatrudnić pracownika specjalnie do podróży, lub partner z firmami, które będą barter z tobą na niektórych potrzeb.

Starannie zatrudniaj pracowników

Pracownicy będą Twoim największym wydatkiem, zarówno jeśli chodzi o czas, jak i zasoby. Kluczowe jest, aby zatrudnić tylko tylu pracowników, ilu potrzebujesz i starają się utrzymać wysokiej wydajności pracowników w zespole na dłuższą metę. Ponownie, jest to duża część budżetu, więc:

1. Outsource - Wysyłanie pracy do innych firm oznacza, że nie będziesz spędzać czasu na zatrudnianiu, wydawać pieniędzy na świadczenia lub martwić się o wszelkie problemy z pracownikami, które mogą się pojawić.

2. Poproś o pomoc rodzinę i przyjaciół - Poproś zaufanych przyjaciół i członków rodziny o pomoc w ważnych aspektach działalności, takich jak księgowość i rachunkowość. Ty osobiście powinieneś wziąć na siebie tyle, ile jesteś w stanie udźwignąć, ale nie przeciążaj się.

3. Znajdź odpowiednich ludzi - Większość firm poszukuje pracowników, którzy mają duże doświadczenie i wiedzę w swojej branży. Zatrudnianie w ten sposób jest wspaniałe, jeśli masz budżet na to, osoba z doświadczeniem będzie wymagać znacznie wyższą pensję niż ktoś bez. Rozwiązaniem byłoby zatrudnić niedawnych absolwentów szkół wyższych. Choć mogą nie mieć doświadczenia, mają otwarte umysły i są chętni do nauki w pracy.

Skorzystaj z ulg podatkowych

Rząd zachęca do prowadzenia działalności gospodarczej poprzez ulgi podatkowe. Ulga podatkowa to kwota pieniędzy, która może być odliczona od zobowiązania podatkowego. Rząd chce, abyś był właścicielem firmy i dlatego zaoferuje wykwalifikowanym właścicielom firm obniżoną kwotę podatków w sezonie podatkowym. Niektóre kredyty obejmują:

1. Podróże - możesz otrzymać kredyt na wydatki związane z podróżami służbowymi poniesione w ciągu roku (zużycie samochodu, benzyny, a nawet noclegu)

2. Sprzęt - w zależności od rodzaju prowadzonej działalności, rząd może odliczyć materiały potrzebne do jej prowadzenia, takie jak komputery czy nawet samochód.

3. Efektywność energetyczna - rząd uwielbia firmy, które zwiększają swoją efektywność energetyczną. Im bardziej przestawiasz się na energooszczędną technologię, tym więcej możesz otrzymać z powrotem w swoim zwrocie.

To tylko kilka przykładów ulg podatkowych - upewnij się, że skonsultujesz się z księgowym, które ulgi mają zastosowanie dla Twojej firmy. Ważne jest, aby co roku dokładnie składać zeznania podatkowe i śledzić wszystkie niezbędne wydatki, aby zmaksymalizować swój zwrot.

Sprzedaj się poprzez drukowanie i projektowanie

W GotPrint, oferujemy niedrogie usługi drukowania i projektowania, aby pomóc Ci rozwijać swoją firmę bez rozbijania banku! Niektóre z naszych wielkich wartości obejmują:

1. Wizytówki - 500 niestandardowych wizytówek zaczynają się od zaledwie 8,50 dolarów! Ta niewielka inwestycja pozwoli Ci pitch swoje usługi do każdego spotkać.

2. Banery - Czy jesteś ogłaszając wielkie otwarcie, nowy towar, lub specjalne wydarzenie, nasze przyjazne dla budżetu banery winylowe mogą pomóc przyciągnąć przechodniów i zwiększyć sprzedaż.

3. Usługi pocztowe - Oferujemy szeroką gamę opłacalnych usług projektowania, drukowania i wysyłania, dzięki którym możesz dotrzeć do tysięcy wykwalifikowanych klientów za jednym razem. Dowiedz się więcej o naszych pakietach EDDM® i marketingu bezpośredniego lub zadzwoń do nas pod numer 1-877-922-7374 (opcja 3), aby rozpocząć.

Autor